2013. március 27., szerda

Tavasz (kicsit másképp)

Furcsa egy tavasz ez a mostani az már most biztos. Életemben nem láttam még havat március 27.-én, de ma mégis esett, sőt még esik jelen pillanatban is. Ma végre elkezdődött a tavaszi szünet, így egy kicsivel több időm lesz bemagolni a tételeket az alapvizsgára, de szeretnék időt szentelni a blognak is, mivel rossz nézni, hogy ilyen kevés bejegyzéssel gyarapítottam őt idén. Emiatt arra jutottam, hogy felteszem a képeimet, amiket már egy ideje gyűjtögetek, és emellett még megmutatom nektek az olasz könyvben lévő szereplőimet, akik még nem szerepelnek egy történetemben sem, de potenciális lehetőségek.








Ő Jörg, mint ahogy a felirat is elárulja. Az egyik rokonom gyűjteményének egy nagyon aranyos darabja. A kezet, amit mellette van nemrég megkaptam tőle, így most az én kilincsemen díszeleg :)



Igen, jól látjátok, buborék. A barátnőm, akivel túrázni mentünk, nekiállt a kilátó tetején buborékot fújni







Az iskolánkban kampánynap volt. Rengeteg sütit, sőt még vattacukrot is osztogattak.


2 megjegyzés:

  1. buboréék :D
    Én is akarok egy kezet! Szerezhetnél nekem, vagy legalább egy ujjpercet...:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálhatom, mivel arra már megkértem a rokonom, hogy szerezzen nekem is egy ehhez hasonló koponyát, ahonnan meg koponya jön onnan jöhet kéz is

      Törlés