2012. január 9., hétfő

Menekülés II.

Láthatatlannak maradni nem nehéz, nekem gyerekjáték. Az első óra alatt végig a lepergett vakolatot bámultam. Az iskola B épülete a második legöregebb volt, ez meg is látszott rajta,de én szerettem. A dohos szag megnyugtatott. Hátrapillantottam Vick-hez, aki leghátul foglalt helyet két barátnőjével. Arca sápadtabb volt, mint valaha.
Visszatértem a vakolat vizsgálásához, a minták táncoltak a szemem előtt, szóval ilyen ha az ember nagyon lázas.
Őszintén szólva nekem tetszett ez a félig eszméletlen állapot. De most hogyan tovább?? Talán apa segíthetne...vagy az is lehet ,hogy rögtön megölne minket. Lakatlan területekre kellene mennünk, de ilyen hol van egy ilyen pici országban? Külföld, egy jó nagy nemzeti park, na az megfelelő. Utána kell néznem. Majd szünetben megkérdezem Nora-t, neki elmondjam? Nem akarok senkit bajba keverni.
Az óramutató olyan lassan haladt, hogy a csiga is megirigyelné. Végre felhangzott a tompa csengő,ami mindenkinek ugyanazt jelentette, végre vége. Most az A épületben, a második emeleten lesz töri óra az osztályfőnökkel. Nekiindultam a hatalmas tömegben, többen nekem jöttek, egy kisebb gyerek majdnem fellökött. Renata keveredett mellém, mellette ültem majdnem minden órán. Sokszor mentett már ki kínos helyzetekből, és nagyon megbízható volt.
-Nem láttad Nora-t?- Nem voltam benne biztos, hogy hallotta ebben a nagy zajban, de nem csalódtam benne.
-Ott van elől. Miért?
-Kérdezni szeretnék tőle.
-Tanultál?-Váltott témát, amikor látta, nem fogom folytatni a mondandóm.
-Úgy ismersz, mint aki tanulna törire?- Vigyorodtam el
-Még történhetnek csodák...
-Ez igaz,de nem velem.
Sikerült feljutnunk a másodikra. Ez az épületszárny sokkal szebb volt. Az osztályfőnök a teremben várt ránk, ez fura, nyugtáztam és hozzáadtam a listához.
Levágódtam a székemre és előre hajoltam, ahol Nora ült.
-Beszélnünk kellene.
-Mondd - Nézett fel rám, igaz jóval magasabb volt nálam.
- Hol található a legnagyobb nemzeti park, ahol lehetőleg kevesen laknak.
- Ez nehéz kérdés,szerintem Kanadában, ott elég kicsi a népsűrűség, 3,2 fő esik egy négyzetkilométerre. Ott van egy pár nagy nemzeti park.
-Köszi az infót.
A tanár megköszörülte a torkát,jelezve, kezdeni szeretné már most a szünetben.
-Rendkívüli osztályfőnökink lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése